The winter is falling over my shoulder.


 (photo, i have no idea ho took it).

mitt första riktiga inlägg idag. Jag behövde börja om helt från början med en ny blogg. Förändringar är bra ibland. Dom ger oss hopp om att man kan börja om.

Jag älskar att skriva på engelska. Men jag är ju svensk så varför skulle jag. Det skulle bara bli komplicerat. Men dom där kalla vinter dagarna när man inte har något att göra. Då sprutar fantasin ut ur mitt hjärta. Brukar ofta gjöra kollage av tidningar. Älskar allt som har med mode att gjöra. Från topp till tå.

Nu ska jag ta ett varmt varmt bad. läsa tidningar & hoppas på att vinterförskylningen försvinner. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Annie

SVAR: De är köpte på dinsko för bara 450 kr! :)

2008-11-17 @ 21:29:04
URL: http://wernermans.blogg.se/
Postat av: Annie

Snygg bild föresten! :)

2008-11-17 @ 21:29:17
URL: http://wernermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0