Hej

Fredag är det idag! på ett sätt skönt. & på ett sätt inte. Har varit på sjukuset sen klockan 10 imorse. Där fick jag reda på alla provsvar från proven läkarna fick ta. Jag har alldeles för lågt blodtryck. Mycket lägre en vad man ska ha. Och jag har för lite vita blodkroppar i mitt blod. Det är ganska farligt att ha för lite vita blodkroppar. Många brukar ofta ha för högt. Men jag har för lågt. Och det betyder att jag har dåligt imunförsvar. Jag blir sjuk jätte lätt. Men det som oroar mig mest är att det är något i min magsäck som gör att jag får upp magsyra i strupen och stämbanden, därmed får jag lättare slämbildning som man får svårt att andas av. & man får inflamation i halsen. Läkarna tog mer blodprov bara för att se om det var något mer. Jag ska äta någon medecin varje dag nu. Som tydligen hjälper mot det jag har. Jag är lite nere just nu, vill bara lägga mig under täcket. Vi får höras senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0