Natalie Imbruglia for PETA:s antipälskampanj



Hej bloggen! jag gick in på posh24 & hittade denna bild. Jag tycker att det är hemskt när människor sätter på sig stora pälsar bara för att det är inne just då. Jag tycker ni människor som har stora päls jackor borde skämmas. Det är diskriminerande mot djuren. Har någon tänkt på det? eller tänker ni som har päls bara att djuret är dött så varför inte använda pälsen. Jag ser ner på människor som tänker så.

Godmorgon föressten! Idag har jag ont i svanskotan, inte så konstigt när man rammlar på golvet kanske.. Har jätte ont i halsen också. Får nog leva på halstabletter denhär veckan. På fredag ska jag till doktorn igen. Där ska dom gå igenom alla prover. & förmodligen ta astma prover också.

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem. Han ville åka hem till mig på lunchen så att jag åt någon mat. Ibland händer det att jag hoppar över mat. Jag är inte så hungrig av mig. Har aldrig varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0